Tuesday, October 4, 2016

Twilight Dinner Markets di Stow Gardens, Geraldton

  • Pertama sekali terima kasih kepada anda semua yang rajin menjenguk blog umiyumi2 ini.. tak sangka dah cecah 1Juta views! Hehe happy gak la walaupun blog org lain ada yg dah berpuluh juta pun ;) Yang penting sekurang-kurangnya saya tahu info yang dikongsi di sini memberikan manfaat kepada anda. :)


  • Jom tengok pasar malam kat Geraldton minggu ni :)
Lokasi:
Monday, October 3, 5pm - 8pm
Tuesday, October 4, 5pm - 8pm
Wednesday, October 5, 5pm - 8pm
Thursday, October 6, 5pm - 8pm
Friday, October 7, 5pm - 8pm

Antara gerai yang ada ialah Gerai Ikhwan Cafe yang menyajikan makanan halal :)

Kredit gambar dari fb IkhwanCafe





4 comments:

  1. Memang blog ini sangat informative. Walaupun banyak blogs yang saya singgah untuk cari info tentang Perth, akhirnya saya akan semak semula di blog Puan ni. Hehe. Terima kasih kerana berkongsi maklumat dan pengalaman dengan kami. By the way, dah pindah semula ke Perth ya? Sebab baca blog yang lepas2 tu I assumed you already back for good.. So lepas ni saya akan follow blog ni untuk bacaan santai saya ☺️.. Berkongsi ilmu dan maklumat itu satu amalan mulia ☺️

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih sudi baca blog ni. Alhamdulillah maklumat di sini dpt beri manfaat pada Puan :)

      Haah mmg sy dah balik ke sini tp bila rindu saya akan cari info2 kat sana lagi terutama event terkini untuk dikongsi bersama. Lagipun tak rugi pun berkongsi maklumat tu tambahan pula bila dapat memudahkan urusan orang lain, mudah-mudahan Allah akan mudahkan urusan kita pula :)

      Delete