Wednesday, August 31, 2011

The winner is....

GA ketiga secara rasminya telah ditutup dengan sebanyak 30 penyertaan. Terima kasih atas sokongan anda.. ni kira hadiah raya dan merdeka dari saya lah ye.. :)






dengan sekali klik saja.. keputusannya telah diketahui..dan pemenangnya ialah




peserta ke-3 iaitu.....




http://ucubakery.blogspot.com/2011/08/jom-join-akhirnya-yang-ditunggu-tunggu.html



hurray_1 by umiyumi


dan pemenang hadiah bonus dengan entry yang paling kreatif ialah...





Tahniah kepada pemenang.. tunggu email dari saya selepas ini kerana saya perlukan alamat anda.. kepada yang tidak berjaya kali ini jangan putus asa ok, Insyaallah murah rezeki saya buat GA lagi. tungguuu

4 comments:

  1. Salam Aidilfitri dan Kemerdekaan..

    Alhamdulillah rezeki awal September... syukur. Terima kasih tidak terhingga buat Umiyumi... moga terus dilimpahkan rezeki oleh Allah buat Umiyumi sekeluarga..ameeeeeennnn.

    Tahniah juga pada pemenang

    ReplyDelete
  2. Salam syawal...
    wah ucu betul2 teruja...seronoak mcm budak dapat main mercun je rasanye...terima kasih banyak2 semoga umiyumi juga terus sukses dan berbahagia bersama keluarga tercinta....cayang umi...muah..muah...

    ReplyDelete
  3. Salam Nida,
    Tahniah kerana menjadi pemenang hadiah bonus. Terharu tengok hasil kerja yang kreatif tu, dan juga usaha yang diambil. Rezeki lah tu kan. Terima kasih sebab join dan doakan untuk kami sekeluarga. :)

    ReplyDelete
  4. Salam syawal buat Ucu sekeluarga,
    Eh Ucu pernah main mercun ke bahaya tu hehehe.. apapun tahniah dari umi dan terima kasih atas ucapan itu.. tak sabar tengok Ucu buat macarons, tgk makanan kat blog Ucu pun dah terliur! :)

    ReplyDelete