Thursday, May 31, 2012

Let's take a closer look :)

 
pokok limau jiran

semua dah masak.. 



lettuce

repeat harvest.. kena rajin harvest, kalau tak pokok mati :p

pokok coriander yg bercambah dari benih yg terbang ditiup angin 

purple basil

basil

bunga basil

bunga lavender



satu jenis chrysanthemum lg

dan lagi



10 comments:

  1. Replies
    1. tenkiu ain.. ni pakai kamera cap ayam je tu yg ada blur2 kelabu asap sikit. apapun berbaloi jugaklah terbongkok2 amik gambar ni bila ain suka.. tocey toceyy hehe

      Delete
  2. cantiknyaaa ,geram aih tengok

    ReplyDelete
    Replies
    1. isk jgn geram bahaya tuu.. hehe
      hmm ni dah dkt bulan posa ni nanti mesti chik mi tayang kue sedap2.. terliuq tauu

      Delete
  3. canteknye!!!!
    suka minum teh chrysanthemum!!
    suka kaler lavender!!!
    suka tgk limau jiran tuhh...bkn lemon ke tuh?hu2...

    makneng follow kamu
    jom follow makneng

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih makneng..
      yg itu limau, bknnya lemon :)

      Delete
  4. bestnye berkebun kalau mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best lah su, jom la dtg sini kita buka ladang stoberi nak tak? ;)

      Delete
  5. tu la, sekarng nie baru lah nak berminat berbudi dengan tanah

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok berkebun kat sini ni bukannya apa, sbb semuanya senang hidup dan segar2 belaka ;)

      Delete