Tuesday, October 14, 2014

Meet Noona :)

Perkenalkan 'anak manja' kesayangan terbaru, Noona namanya. Baru nak masuk seminggu tinggal dengan kami tapi manja macam dah lama kenal. Dalam masa yang sama rindu pada Kymba tak pernah kurang, tapi adanya Noona ni sedikit sebanyak dapat menghiburkan hati :)

Bila dah biasa pegang Kymba yang gendut tu dengan berat 7.5kg, rasa ringan betul si Noona ni. hehehe,, Jom tengok gambar...

Noona melepak :)

Hari pertama Noona dengan kami

Tidur peluk bantal :)

8 comments:

  1. comel sangat geram nak cium noonna yg manis:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe noona mmg manis dan lemah lembut :)

      Delete
  2. omeinyer kak... nama pun dh omei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Dana.. kalau noona faham org puji dia mesti dia terlompat2 hehehe

      Delete
  3. Sis, Kymba mana? Dia tak ikut ke. Ala sian mak merindui nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kymba tak dapat ikut.. panjang ceritanya. nanti umi buat entry special pasal kymba dgn gambar terbaru.
      Sedih, apa nak buat tapi itulah, mungkin setakat tu je rezeki kami dgn dia :(

      Delete
  4. hu..hu. ..sedihnya....lahaii meleleh dah air mata nekcik terkenang kymba kna tinggal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. sedih tapi apa nak buat semoga dia bahagia dengan keluarga baru yang sayangkan dia

      Delete