Tuesday, May 6, 2014

Cuti sekolah

Cuti sekolah yang baru berlalu kami sempat lagi pegi jalan-jalan.. Tak ada jadual spesifik pun, lebih kepada rehat-rehat sambil bawa anak-anak main ke taman tema dan jalan-jalan dalam pekan..suka dapat tengok pekan orang :)

Beza cuti-cuti kat sini, kenalah masak sendiri kan. Kalau kat tempat sendiri tak payah fikir-fikir bab makanan, beli je atau makan kat kedai/hotel. Jom tengok menu ringkas untuk sarapan...
Hotdok :)

Suka dapur macam ni, walaupun dapur letrik tapi nampak bata macam ni sangat menarik

English muffins..toasted

Chicken slices

Comel je dapur ni.. berkenan sangat

Mini burger bodo namanya.. semata-mata roti dan kepingan ayam cuma tambah sos

Sambil tengok tv makan jambu batu dengan serbuk asamko

Ingat nak sarapan di sini tapi tak tahan sejuk pulak

Haa sempat lagi orang tu pergi memancing kat jeti waktu malam :)


4 comments:

  1. mrs pun berkenan dapur camtu...klasik sangat nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik dan comel je kan dapur tu? :)

      Delete
  2. rajin n cntik dapur akak
    good luck n all the best friend...jom join GA ni..

    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/rejab-may-giveaway.html
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/giveaway-i-love-perfume.html
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/giveaway-eikingg.html
    http://adna2029.blogspot.com/2014/05/giveaway-3rd-anniversary-syahoney-kitty.htmlhttp://adna2029.blogspot.com/2014/05/2-mellya-and-iola-giveaway-bonanza.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Nor.. tapi tu dapur rumah sewa, bukan dapur akak :)

      Delete