Tuesday, April 22, 2014

Time-Out

Kymba's selfie.. kymba tengah lepak-lepak sambil dengar lagu :)

Oh ya memandangkan ramai yang bertanya tentang stok bahan makanan di sini, selepas ini saya akan buat entry yang khusus terutamanya jenis makanan yang boleh didapati di pasaraya biasa di sini seperti Coles, Woolies dan IGA. Salah satu soalan popular yang sering ditanya ialah: senang ke nak dapatkan beras di sini? Jawapannya senang sangat kerana semua pasaraya dan kedai runcit menjual beras. Orang-orang di sini kuat makan nasi juga ya, tambahan pula ramai orang dari Asia tinggal di sini.

Jika ada lain-lain pertanyaan, tinggalkan komen dibawah dan saya akan masukkan info/jawapan dalam entry tersebut nanti.

Kymba nak dengar lagu kejap



10 comments:

  1. Replies
    1. Hehehe kembang la Kymba kena puji :)

      Delete
  2. Wamboii Kymba ...feeling feeling gitu!!

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Kymba tu je la kejenye, santai 24/7 ;)

      Delete
  4. amboih2 kymba santai sambil dgr radio

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kymba pun pandai release tension sebab tak dapat tangkap burung kat backyard hehehe

      Delete
  5. Assalamualaikum tuan rumah,

    Hehehe.Saya akan ke perth 19 may in sha allah.stay sampai jun rasanya kat sana.tak sabar dah ni bila tgk meriahnya kedai2 mkn makanan malaysia kat sana : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam wbt..
      Wah sedang menghitung harilah ya.. seronok tu. Nanti boleh jjcm kat sini dan lepas geram makan makanan sedap2 :)

      Delete