Wednesday, August 22, 2012

Comic and superhero theme Week

Minggu ini pihak sekolah telah membuat reading week bertemakan komik dan superhero. Pelajar2 yang berminat dengan superhero masing2 dibenarkan datang ke sekolah pada hari Rabu dengan memakai pakaian superhero kegemaran mereka dan satu sesi pertunjukan (parade) telah diadakan dan disaksikan oleh ibu bapa dan guru. Seronok tengok pelbagai gaya dan ragam budak2 ni. Bukan setakat budak2, cikgu dan parents pun sangat sporting dan ada yang memakai costume juga! Jom layan gambar. ;)
classmate yiyi



yiyi nak jd batman


budak comel ni pun dtg tgk abg @ kakaknya kat sini








ex-classmate yiyi, vashan


ini watak apa ya? tak sure

little red riding hood

witch and broomstick berdiri sebelah snow white

superman dgn siapa tu ya?

budak2 kindy. cute sgt


tgk cikgu2 yg sporting


principal yg sgt cool :)

4 comments:

  1. best nya kan tgk sistem sekolah kat sana..no wonder anak anak tak sabar nak ke sekolah, bukan macam sistem kat malaysia..:)

    saya sekeluarga akan ke Perth insya allah pada 30 ogos ni..hingga 6 sept...nanti maybe wife saya akan hantar email nak tanya few things about migration..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. budak2 kat sini seronok sgt pegi sekolah. suasana pembelajaran jauh berbeza, cikgu2 tak pernah marah. sentiasa bagi galakan dan pujian kepada setiap pencapaian pelajar.

      Ok, kalau ada apa2 nak tanya silakan ya. mana yg saya tahu, Insyaallah sy jawab. :)

      Delete
  2. Minggu lepas sekolah Danish ada buat book week, ada satu hari tu kena ada book character so kena pakai costume, habis segala costume kat Kmart

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ye ke.. sama lah diorang buat book week ni. seronok tengok gaya budak2 yg bermacam ragam hehehe :)

      Delete