Tuesday, July 2, 2013

Sarapan pagi minggu di Spice Express - Myaree

Sesekali bila teringin bersarapan di luar, kami akan menuju ke Spice Express yang terletak di Myaree. Entry Spice Express sebelum ini boleh dilihat di SINI.

Kafe ini sentiasa menjadi tumpuan sarapan pagi dan makan tengahari di hujung minggu..Pada hari-hari biasa pun penuh dengan pelanggan terutama waktu makan tengahari. Makanannya pun sedap-sedap belaka. Saya pernah cuba beberapa menu seperti soto ayam, nasi lemak, mi siam, vadai dan rojak. Menu rojak cuma disediakan pada hari Sabtu dan Ahad. Kalau kesini waktu hujung minggu dah tentu tak akan lepaskan peluang menikmati rojaknya yang sedap itu..

Jom tengok gambar...
Nasi beriani dan lamb curry

Nasi lemak

Vadai

Peminat lamb curry

Menu rojak cuma dijual hari Sabtu dan Ahad sahaja

Mi soto

6 comments:

  1. Aslmkum Umi
    mcm kat Msia bila tengok entry makan2 Umi....dari kari di bawah dg roti canai...ni ada nasi lemak, soto, nasi beriani dan rojak...semua favorit...sedap2 belaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam Mama,
      Betul tu sebijik macam kat Msia kan? Dah tu sedap2 pulak semuanya. Kat Msia pun tak semua tempat yang sedap.. :p

      Delete
  2. dana kt malaysia nih pun rasa terliur nengok, rojak tu kuahnyer mcmne kak? pakai lada or yg kacang tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. untung Dana kat sana, senang anytime nak makan rojak. kat sini kena tunggu hujung minggu lah kalau nak makan, tu pun kalau lambat, habis pulak.
      Kuahnya macam lada, tapi kalau tabur kacang tumbuk lagi kaww.. :)

      Delete